Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Αληθινή ιστορία Μυκονιάτικης τρέλας....

   Εκεί που αγναντεύω το Μυκονιάτικο Αιγαίο, από ένα μπαλκόνι που όμοιό του δεν υπάρχει, χτυπάει το τηλέφωνο. Ο Αλέξης μ' έχει γραμμένο τελευταία με τα τρεχάματά του, την Ντόρα την έχω κόψει γιατί δεν αντέχω  την πολυλογία της και με τον Βαγγέλη δεν μιλάμε μετά τα περσινά με τον Ηρακλή (μας άφησε αβοήθητους ο χοντρός και η κατάρα μας τον κυνηγάει!). Πολιτικός δεν θα 'ναι σκέφτομαι και παίρνω θάρρος. Τσάμπα οι φόβοι μου αδέρφια. Συνεργαζόμενο ξενοδοχείο μας καλεί να πάρουμε ζευγαράκι Γερμανών να τους νοικιάσουμε μηχανάκι ν' ανακαλύψουν τα κρυφά και τα φανερά του νησιού μας (το δικαιούμαι το ''μας'' μετα από 20 χρονάκια!).
   Όλα φυσιολογικά ως εδώ κι ακόμη φυσιολογικότερα, όταν αντικρύζω την περίπου 45αρα Γερμανίδα και τον αντίστοιχης ηλικίας σύντροφό της. Δεν λέω σύζυγο, γιατί εις τας Ευρώπας, όπως μάθαμε και με τον Ολάντ, τρόποι συμβίωσης υπάρχουν πολλοί, ακόμη και εκτός της ''γάμου κοινωνίας''. Ομολογώ πως το τελευταίο διάστημα, απέναντι στους ψηφοφόρους της Μέρκελ, είμαστε λιγάκι προσεκτικοί προσπαθώντας ν' αποδείξουμε αυτά που υστερικά κραύγαζε η Μουτσάτσου, στο περίφημο: ''I'm Hellene''. Ευγενικοί, εργατικοί και πολύγλωσσοι, χωρίς φραπέ, ρετσίνα και σουβλάκια.Τυπικός ο διάλογος, αρκετά θετικά διακείμενοι προς την Ελλαδίτσα μας, ενθουσιασμένοι με τα όσα είδαν  στο νησί, εως εκείνη τη στιγμή. Ακόμη θετικότεροι και πιο ανοικτοί μετά την κουβέντα μας για το ελληνικόν της καταγωγής του ονόματος, του ασπρουλιάρη Γερμανού. Phillip-Φίλιππος, το όνομα, γνωστό από τον πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και άντρακλα ως εκεί που δεν παίρνει! Κλασικοί Κεντροευρωπαίοι κατά τα άλλα, λίγο μπινελίκι στη Μέρκελ και τα παράγωγά της, λίγο κατάρες στην λιτότητα που επεβλήθη, (πιο πολύ για συμπαράσταση στον δοκιμαζόμενο Ελληνικό λαό κι όχι τόσο επειδή το πίστευαν) τέλειωσε εκεί το πάρε-δώσε μας για τη μέρα εκείνη.Τίποτε περίεργο, τίποτε πιο φυσιολογικό.
   Τρεις μέρες αργότερα κι αφού έχω ξεχάσει τις κουβέντες και την συναλλαγή μας, έρχονται δυο Γερμανίδες 45-50αρες αεράτες και άνετες να επιστρέψουν το όχημα που τις ξενάγησε στα άδυτα του νησιού.Ζεστές στον χαιρετισμό τους έδειχναν να με γνωρίζουν. Προσποιήθηκα το ίδιο (αν και μου φαινόταν παντελώς άγνωστες) για χάρη των δημόσιων σχέσεων, αλλά και της ευγένιας που μας διακρίνει,εμάς τους ιθαγενείς. Δεν πρέπει να παραλείψω πως η μια εκ των δυο παρά την υποτιθέμενη ηλικία της είχε πραγματικά στητά και μεγάλα στήθη (τούμπανο που λέμε!), αποτέλεσμα Φουστανοκατάστασης κατά τα συνηθισμένα, στην εποχή μας, σκέφτηκα ο φτωχός.
  Το δράμα μου ξεκίνησε, όταν ξεκίνησα να ψάχνω το δίπλωμα των μεγαλοδεσποινίδων, που μου είχε παραδοθεί κατά την ενοικίαση. Αποκλείοντας ένα-ένα όλα τα πιθανα διπλώματα, μου μένει το δίπλωμα του Φίλιππου (του άντρακλα?του μπαμπά του Μ.Αλεξάνδρου, θυμάστε?). Δεν υπάρχει περίπτωση!Θέε μου έχασα το δίπλωμα των κοριτσιών! Ποιός τις ακούει! Εκεί που αρχίζω να ιδρώνω, ακούω μια φωνούλα όλο προσποίηση και χάρη:
-Σ' έχω μπερδέψει λίγο με την αλλαγή μου?
-Πώς ??? Τι εννοείτε ???
-Δεν κατάλαβες ? Είμαι ο Phillip!!! (αυτή η 45αρα με τα βυζιά τούμπανο!!!)
-Μα τη πουτάνα τη Μέρκελ και τον Σόιμπλε μαζί!!!
-Τι είπες, μου λέει?
-Τίποτα αγόρι μου, εεεε,κορίτσι μου!!!
-Δεν μπορώ ν' αλλάξω λιγάκι, δεν έχω το δικαίωμα? με ρώτησε με παραπονιάρικο ύφος...
-Φυσικά και μπορείς! Όλα καλά!
-Γι' αυτό μ' αρέσει η Ελλάδα μου λέει η-ο Φιλίππα-ος! Μπορώ ν' αλλάζω όποτε θέλω...
 Χαιρετηθήκαμε κι έμεινα να μονολογώ και να καταριέμαι την αγάμητη που θέλει να μας καταντήσει σαν κι αυτούς! Να χάσουμε το μυαλό μας και το ....πουλί μας!!!
                                                                                              C.R.

1 σχόλιο: