Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Καθημερινές ιστορίες αστικής τρέλας.

Το αρτηριοσκληρωμένο  και ανάλγητο μονοπώλιο των μαζικών συγκοινωνιών της πόλης μας , ο Ο.Α.Σ.Θ. , που σκλάβοι του είμαστε όσοι έχουμε το θράσος να θέλουμε να μετακινηθούμε μέσα στην πόλη χωρίς Ι.Χ.  αυτοκίνητο, μας εκπλήσσει κάθε φορά που αποφασίζει κάτι.
 Στις γραμμές του 31 και του 10 λέει, θα μπούνε πιλοτικά ελεγκτές σε μόνιμη βάση . Θα στέκονται στις δυο μπροστά πόρτες από τις οποίες θα γίνεται η επιβίβαση ενώ η αποβίβαση θα γίνεται μόνο από τις πίσω πόρτες. Και κοίτα να δεις δουλειά που θα κάνουνε οι ελεγκτές. Δεν θα ελέγχουν αν το λεωφορείο κρατάει τους κανόνες ασφαλείας, δηλ. αν οι επιβάτες δεν ξεπερνούν του 100 όρθιους και τους 31 καθούμενους, αλλά θα βλέπουν αν οι καμιά διακοσαριά επιβάτες σαν παστές σαρδέλες , έχουν κόψει εισιτήριο. Και αν το μέτρο έχει επιτυχία θα επεκταθεί σε όλες τις γραμμές . Τώρα δεν πολυκατάλαβα τί ακριβώς σημαίνει επιτυχία· ο διπλασιασμός του χρόνου της διαδρομής λόγω καθυστέρηση στην επιβίβαση σε κάθε στάση ; Η ταλαιπωρία των επιβατών μέσα στα λεωφορεία που  έτσι κι αλλιώς είναι  ένας πάνω στον άλλον και που πρέπει να μετακινούνται σε όλη την φυσαρμόνικα για να επι-αποβιβασθούν;  Ή οικονομική επιτυχία του μέτρου.
 Άλλη ιστορία. Στον γιγαντωμένο πλέον ( ελέω Καλλικράτη ) δήμο Συκεών ο εκεί κοματο- τοπάρχης άρχοντας, ζήτησε από τον Ο.Α.Σ.Θ. να πληρώσει ενοίκιο για τις έξυπνες στάσεις που εγκατέστησε εκεί. Οι λεγόμενες "έξυπνες στάσεις" είναι το τηλεματικό πρόγραμμα που μας ειδοποιεί σε πόσα λεπτά έρχεται το λεωφορείο που περιμένουμε. Ήμουνα νιος και γέρασα από όταν τα έβλεπα αυτά στην εσπερία  αλλά τέλος πάντων. Ο οργανισμός λοιπόν σαν θιγομένη κορασίδα έπιασε και ξηλώνει το σύστημα για να μην πληρώσει , με αποτέλεσμα κοματάρχης και Ο.Α.Σ.Θ. να ταλαιπωρούν τους επιβάτες.
 Μου φαίνεται ότι θα μπει πάλι σε δράση το παλιό και καλό  εκείνο κόλπο των επιβατών που μεταχείριζαν τα σφραγισμένα εισιτήρια κατά την αποβίβαση στους επόμενους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου